2018年9月1日 星期六

就把我遺留在經典的時代 之五 英雄本色2

〈就把我遺留在經典的時代 之五 英雄本色2  A Better Tomorrow Again 〉

毫無疑問,我係鍾意英雄本色第二集多過第一集的

無辦法,第二集個故事真係比第一集流暢
由阿傑入去做臥底
逼宋子豪出番黎查單案
到龍四俾人出賣,去美國既時候遇番阿Mark 哥個孖生細佬阿Ken
到最後(一如所有英雄電影般)復仇成功
係幾緊湊精彩

亦都毫無疑問,我係鍾意阿Ken呢個角色設定多過阿Mark哥,好多的
無他,阿Mark係好有義氣,但係都係果句,英雄本色第一集教大家 Head Shot既重要性,自己走去報仇,又唔爆人頭,俾人打跛左自己隻腳,然後走去幫人洗車係地下執錢,然後忽然又彈番出黎講自己唔見左既尊嚴要拎番......人格太分裂我投入唔到....

相反阿Ken,角色性格好一致好立體,係美國餐廳好照顧當地既飛仔,對住黎搞事既鬼佬又叫人open your fucking mouth and eat the rice,幫龍四重新振作果幾幕真係好經典....
然後返香港幫龍四報仇,繼承了Mark哥的義氣....

又話分兩頭,我都真係幾鍾意徐克演繹呢個角色龍四,傻左果時個眼神真係好空洞.....

再睇番D 對白,都真係幾感觸
1987年既電影,多麼有時代意義的一年(笑),我諗都係講緊97吧?
都三十年過去了,估唔到都仲係咁啱用....

「有D 人千方百計想離開自己屋企,有D人想返去
有D 人,連落腳既地方都無....

都係自己既地方好D ....」

雖然劇情入面都係有好多格硬黎嫁啦
做臥底帶個女人返屋企.....殺手仲同你玩公平競技俾枝槍你隊冧自己....
不過都無損成套戲既主線 :D



Let the asshole to eat the rice first....
 

//有D 人千方百計想離開自己屋企,有D人想返去
有D 人,連落腳既地方都無....

都係自己既地方好D .... //

呢一個鏡頭真係好經典



好鍾意呢一個鏡頭,望住阿傑逃走出黎果一撻血跡(不過血跡放一晚都未變黑??)


沒有留言:

張貼留言